به گزارش کلهرنیوز ، نماز عبادی سیاسی جمعه امروز چهارم تیرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت آیت الله علما در مسجد جامع کرمانشاه اقامه شد.

حضرت آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: مردم با وجود مشکلات و گلایه‌هایی که داشتند به فرمان رهبری لبیک گفته و با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی با وجود تبلیغات رسانه‌ای دشمن برای تحریم انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده ایران اسلامی عزیز بود و نشان داد مردم عزیز ایران با وجود مشکلات فراوان، به اسلام، انقلاب، شهدا و ولایت فقیه اعتقاد دارند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب فردی صالح و صادق است و با وجود اینکه نزدیک به ۴۰ سال است که در متن قضایا بوده، صالح باقی مانده است.

خطیب جمعه کرمانشاه ادامه داد: هدف از بعثت پیامبران و نزول کتب آسمانی، روشنگری، هدایت بشر، حرکت در مسیر صراط مستقیم و نجات بشر از گمراهی است.

وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گفت: کارکنان دستگاه قضا تلاش کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات قضائی مردم حل شود و انتظار قضائی کاهش پیدا کند.

آیت الله علما در ادامه به نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: حقوق بشر در جوامع غربی و سازمان ملل فقط برای سایر کشورها کارایی دارد و وقتی توسط یکی از کشورهای استکباری نقض شود اتفاقی نمی‌افتد.

امام جمعه کرمانشاه همچنین به پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: خانواده‌ها به شدت باید نسبت به این معضل بزرگ که در بین جوانان ریشه دوانیده مراقبت کنند./مرصاد

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :