به گزارش کلهرنیوز به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سعید طلوعی امروز سه شنبه در جلسه ای که به منظور خداحافظی شهردار در شهرداری کرمانشاه با حضور استاندار، فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) و جمعی از مسئولان استان و پرسنل شهرداری ترتیب داده شده بود، ضمن عذرخواهی از مردم اظهار داشت: اگر در انجام وظیفه طی مدت ۳۰ ماه خدمت کوتاهی در حق مردم شد عذرخواهی می کنم تمام تلاش خود را طی این مدت به کار گرفتم تا خواسته‌های به حق مردم اجرا شود.

شهردار مستعفی کرمانشاه افزود: متاسفانه برخی مشکلات ایجاد شده بین شورای شهر و شهرداری سبب شد نتوانیم فعالیت خود را دوچندان کنیم.

وی با اشاره به اقدامات شایسته‌ای که طی این مدت در شهرداری برای رفاه حال شهروندان انجام شده، بیان داشت: مردم کرمانشاه مردم قانعی هستند و خواسته هایشان نیز ناچیز است، مردم کرمانشاه با حداقل محبت، کار، تلاش و کوشش از جانب مدیران راضی می شوند، کار کردن با چنین مردمی بسیار راحت است لذا استدعا دارم مدیران در کنار مردم باشند و مشکلات آنها را حل و فصل کنند.

طلوعی در ادامه به سند چشم انداز توسعه شهر کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: این سند مدت دو سال طول کشید تا با تلاش بهترین کارشناسان و مشاوران تدوین شود، این سند چشم انداز راه روشنی را برای شهر کرمانشاه و شهروندان آن ترسیم می‌کند که با مدیریت شهرداری و کمک مردم تنظیم شده است.

وی گفت: در این سند نگاه هم مدیریتی از بالا به پایین و هم نگاه از پایین به بالا لحاظ شده است و کارشناسان با حضور در محلات تمام مشکلات و معضلات را بررسی کرده و آن را در نظر گرفته اند.

شهردار مستعفی کرمانشاه خاطر نشان کرد: به این ترتیب با بررسی های صورت گرفته توانستیم در حوزه های مختلف اعم از عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی سند چشم انداز توسعه کرمانشاه را تدوین کنیم.

وی افزود: با این سند چشم انداز توسعه شهر دیگر در کرمانشاه مدیریت سلیقه ای وجود نخواهد داشت و کسی نمی تواند برای توسعه شهر فرصت‌سوزی کند.

طلوعی هدف از خدمت در طول تصدی خود را آبادانی شهر عنوان کرد و بیان داشت: علیرغم کارشکنی‌هایی که انجام شد هر آنچه که در توان داشتیم برای آبادانی شهر انجام دادیم چرا که ما هدفمان مشخص و مقدس بود به همین خاطر به سر و صداها اهمیت نمی‌دادیم و هر آنچه مردم از ما می‌خواستند در اولویت بود و خواسته های شخصی و سلیقه ای برای ما اهمیتی نداشت.

وی در پایان بار دیگر از مردم کرمانشاه حلالیت طلبید و  ابراز امیدواری کرد که بار دیگر فرصت خدمت رسانی به مردم این شهر برای او فراهم شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :