به گزارش کلهرنیوز، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم ) در سخنانی با اشاره به برکات امورات خیر در جامعه اظهار داشت: کمک به آزادسازی زندانیان دارای محکومیت های مالی و جرائم غیر عمد برکات متعددی برای جامعه و خانواده زندانیان به دنبال دارد. جلیلیان در ادامه با تقدیر از اقدام ارزشمند آزاد سازی زندانیان توسط سپاه، بسیج حقوقدانان و دستگاه قضایی ابراز امیدواری کرد این فعالیت ها کمافی سابق ادامه داشته باشد.

در ادامه این برنامه شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به سیاست های تحولی قوه قضاییه و توجه به زندان‌ها و زندانیان اظهار داشت: هر جا کشور و جامعه نیاز دارد سپاه و بسیج نیز حضور دارد که امروز سازمان بسیج حقوقدانان در کنار دستگاه قضایی در امر آزادسازی زندانیان مشارکت خوبی دارد که شایسته تقدیر است. وی همچنین تزریق واکسن کرونا برای زندانیان را از اولویت های کاری دستگاه قضایی اعلام کرد و گفت: برنامه واکسیناسیون زندانیان همچنان ادامه دارد.

 در این مراسم مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: به مناسبت ایام محرم پنجمین مرحله آزادسازی زندانیان با کمک های رئیس کل محترم دادگستری ، دادستان محترم عمومی و انقلاب ، قاضی ناظر زندان ، اداره کل زندان ها و مساعدت های مالی فرماندهی  محترم سپاه استان کرمانشاه امروز  تعداد ۲۰ نفر از زندانیان آزاد و به آغوش گرم خانواده باز خواهند گشت.

بهرامی پور با بیان این که در ۴ مرحله قبل نیز تعداد ۲۸ نفر آزاد شده اند، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون تعداد ۴۸ نفر آزاد شده‌اند که به فضل الهی تا پایان امسال این برنامه ها استمرار خواهد داشت.

همچنین در این مراسم گروه های جهادی حقوق دانان بسیجی نیز به ارائه خدمات مشاوره و معاضدت های حقوقی رایگان به زندانیان پرداختند.

 در پایان این مراسم پس از مداحی مداح اهل بیت جناب آقای نعیمی در وصف حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) احکام آزادی زندانیان به همراه بسته های معیشتی کمک مومنانه سازمان بسیج حقوق دانان به تعدادی از زندانیان اهدا گردید.

این خبر را به اشتراک بگذارید :