به گزارش کلهرنیوز، در ادامه فعالیت های طرح احرار سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه ۲۵۰۰ بسته‌معیشتی جهت توزیع در بین خانواده زندانیان نیازمند اختصاص داده شد.

 مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه اظهار داشت: به مناسبت حلول سال نو و در ادامه برنامه های طرح احرار سازمان بسیج حقوق دانان رزمایش کمک های مومنانه برگزار شد. رسول بهرامی پور در ادامه گفت: با توجه به اعلام نیاز اداره کل زندانهای استان و همچنین پشتیبانی و دستور سردار ریحانی فرمانده محترم سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه،امروز تعداد ۲۵۰۰ بسته معیشتی برای  توزیع در بین خانواده زندانیان نیازمند در بدو سال ۱۴۰۱ اختصاص پیدا کرد.

 وی افزود: ارزش هر بسته معیشتی مبلغ ۵ میلیون ریال و مجموع ارزش این بسته‌ها دوازده میلیارد و پانصد میلیون ریال می‌باشد که در بین خانواده‌های معسر و نیازمند شناسایی شده توسط اداره کل  زندانهای استان توزیع خواهد شد.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان با بیان اینکه قبلاً نیز در طرح احرار تعداد ۳۵۰۸ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان توزیع شده است، اظهار داشت : هر جایی که زندان و زندانیان به خدمات رسانی بسیج نیاز داشته اند، در کنار آنها بوده ایم و به لطف الهی از ابتدای طرح احرار تاکنون ۱۵ مرحله نهضت آزاد سازی زندانیان با آزادی ۱۴۰۰ نفر زندانی برگزار گردیده و در این مدت تعداد ۳۴ گروه جهادی به استعداد ۲۱۲ نفر با ۱۵۱ ساعت فعالیت در زندان‌های سراسر استان حضور پیدا کرده اند و به تعداد ۱۴۵۸ نفر از زندانیان مشاوره حقوقی ارائه شده و همچنین تعداد ۷۴ مورد وکالت رایگان و ۴۰ مورد کارشناسی رایگان نیز انجام شده است.

 بهرامی پور در ادامه افزود: در این مدت طرح هشت هزار جلد کتاب جهت تجهیز کتابخانه‌های زندان های استان تخصیص پیدا کرده و ۷۴۴ عدد کارت هدیه نیز به زندان های استان اهدا و ۱۴۰۵ مورد خدمات پزشکی، دندان پزشکی و درمانی به زندانیان ارائه شده است. بهرامی پور در پایان با دعوت از خیرین برای پیوستن به پویش نذر رهایی ابراز امیدواری کرد که این طرح در سال ۱۴۰۱ استمرار داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :