به گزارش کلهرنیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،نادر نوروزی امروز شنبه در آئین نامگذاری معبر کیهانشهر اظهار داشت: با هدف تسهیل در تردد شهروندان به خصوص اهالی بلوار  و شهرک کیهانشهر پروژه احداث معبر دسترسی کیانشهر به بزرگراه امام(ره) در دستور کار قرار گرفت.

شهردار کرمانشاه افزود: طول کلی پروژه ۲/۳ کیلومتر است که با احتساب ورودی و خروجی ها و میدانی که در مسیر است حدود ۳ کیلومتر می شود.

وی خاطر نشان کرد: عرض مسیر ۷۰ متر است که این عرض شامل دو باند رفت و برگشت است و با رفیوژ میانی جدا شده است.

نوروزی گفت: در حال حاضر این پروژه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه زمان بندی تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

وی بیان داشت: برای اتمام این پروژه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

شهردار کرمانشاه اظهار داشت: این معبر با موافقت معابر کمیسیون خدمات شهری و کمیته نامگذاری معابر و همچنین رای موافق شورای شهر کرمانشاه به نام شهید ابوالفضل سرابیان همرزم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

وی بیان داشت: شهید ابوالفضل سرابیان از خانواده اصیل کرمانشاهی است و امیدوارم به برکت این شهید بزرگوار این پروژه با سرعت بیشتری پیش برود.

نوروزی افزود: این بزرگراه مکمل رینگ ترافیکی غرب به شرق شهر خواهد شد و بار ترافیکی میدان شهدا را نیز کاهش خواهد داد و همچنین موجب رونق اقتصادی اهالی این منطقه خواهد شد.

شهردار کرمانشاه گفت: اهالی این محله مطالباتی در خصوص وضعیت آب و دفع پسماندها و بحث شبکه حمل و نقل عمومی دارند که تلاش می شود تا این مشکلات حل شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :