به گزارش کلهرنیوز به نقل از روابط عمومی آب وفاضلاب استان، آیین آغاز عملیات اجرایی سه پروژه بزرگ آبرسانی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در قالب طرح بسیج آبرسانی با حضور مسئولان استانی و جمعی از ساکنان منطقه در روستای قیسوند بخش کوزران برگزار شد.

یکی از این پروژه‌ها که با اعتبارات محرومیت‌زدایی آغاز شده‌ شامل آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی مجتمع قلعه سلیمان خان بخش کوزران شهرستان کرمانشاه با اعتبار ۶ میلیارد تومان است که پنج روستا و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

پروژه آبرسانی مجتمع روستایی امام علی(ع) بخش سرفیروزآباد در شهرستان کرمانشاه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان از دیگر این پروژه‌ها بود که ۱۸ روستا با ۲۷۰۰ نفر جمعیت را تحت پوشش قرار می‌دهد.

عملیات اجرایی پروژه آبرسانی مجتمع روستایی آگاه شهرستان سنقر و کلیایی با ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از دیگر پروژه‌ها بود که ۶ روستا و ۹۸۰ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

همچنین امروز آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۰۰‌ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با حضور مسئولان استانی و جمعی از ساکنان منطقه در روستای حسین آباد بخش کوزران برگزار شد که مجری این طرح سازمان بسیج سازندگی سپاه نبی اکرم (ص) است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :