به گزارش کلهرنیوز به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، امیر سلیمان طاهری امروز دوشنبه در رژه خودرویی قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران که در کرمانشاه برگزار  شد، اظهار داشت: این روز یکی از افتخارات برجسته و مفید حضرت امام(ره) بود و یک روز به یاد ماندنی و یادگاری از امام(ره) عزیز است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا افزود: روز ۲۹ فروردین یک روز بزرگ و سرنوشت ساز در تاریخ ملت ما و دوره انقلاب اسلامی است.

وی گفت: ۴۳ سال قبل با فرمان الهی آن مرد مجاهد به خدا پیوسته و با اطاعت همه جانبه و پرشور ارتش جمهوری اسلامی ایران دوران جدیدی از یک هیأت بالنده و متعالی در نیروهای مسلح و ارتش آغاز شد.

امیر طاهری خاطر نشان کرد: امام با حمایت از فرزندان ارتشی خود موجباتی را فراهم کرد که ارتش انقلابی و ولایی متولد شد و وصیت امام عزیز بود که باید برای همیشه در تاریخ آن را ثبت و ضبط کرد.

وی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز بدون توجه به خط کشی های سیاسی، حزبی و فرقه‌ای دفاع از میهن عزیز اسلامی را هدف والای خود قرار داده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بازوان پرتوان و قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران و از ارتش‌های برجسته و پر افتخار منطقه و جهان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: این روز یادآور رشادت‌ها و دلاور مردی های رزمندگان سلحشوری است که در سایه حمایت های امام با بذل جان و تقدیم هزاران هزار شهید نقش مهم و اساسی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و با دفاع از حریم ولایت و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور در طول دوران پر افتخار دفاع مقدس در بلندای عزت و سرافرازی ایستادند.

امیر طاهری افزود: به حمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به پشتوانه تجربیات مهم و ارزشمند دوران دفاع مقدس و بهره‌مند شدن از فرماندهان لایق، شجاع و توانمند و همچنین بهره‌گیری از علم و فناوری روز به حُسن حَصین انقلاب تبدیل شده‌ است و در سایه توکل و استعانت از خداوند متعال تحت رهبری مقام معظم رهبری آمادگی مقابله با هر نوع تهدید در هر گوشه از ایران عزیز را دارند و جواب نیروهای ما به دشمنان جوابی سخت و سنگینی خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: دشمنان ما بدانند اگر به حریم ایران عزیزمان فکر تعدی داشته باشند سرنوشتی همچون صدام خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: ارتش امروز تبلور استقلال و آزادی مردم غیوری است که آوازه اتحاد و همبستگی آنها دروازه های پولادین جهان را در هم نوردیده است و با پایداری و متعهد بودن به ارزش‌های ملی و دینی در عرصه‌های مختلف تاریخ کارنامه بسیار درخشانی را از خود به یادگار گذاشته‌اند.

امیر طاهری بیان داشت: ارتش ما امروز تحت فرماندهی مقام معظم رهبری با پشت سر گذاشتن تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن به یک ارتش مکتبی ولایی و اطاعت پذیری تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ارتش فرمودند اگر ارتشی در دنیا باشد که جنگ را تجربه نکرده باشد ارتش سرافرازی نخواهد بود اما ارتش جمهوری اسلامی ایران جنگ را ۸ سال با افتخار پشت سر گذاشت و امروز به یک ارتش سرافراز و سربلند در منطقه و جهان تبدیل شده است.

این ارشد نظامی ارتش در غرب کشور اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز تنها مظهر اقتدار نیست بلکه مظهر انضباط، سلامت اقتصادی، تدین و ولایت مداری است و در تمام صحنه‌ها و بحران‌ها و در هر جایی که امامین انقلاب مسیری را برگزیدند ارتش و نیروهای مسلح در خط مقدم اطاعت بودند.

وی گفت: امروز مفتخریم که بیش از ۵ هزار کیلومتر مربع از مرزهای غربی، شمال غرب، شمال شرق، شرق و جنوب غرب را با افتخار و چشمان بیدار حراست می کنیم و دشمنان و نیروهای تکفیری و داعشی که در منطقه غرب هستند جرات ندارند در ۲۰ کیلومتری آن طرف مرزهای ما حضور پیدا کنند و این عظمت و اقتدار را از شهدای عزیز، رزمندگان دوران دفاع مقدس، آزادگان و هدایت های پیامبرگونه امامین انقلاب به ارث داریم.

وی افزود: امروز هدف ارتش استوار، سپاه پایدار، نیروی انتظامی سرافراز و بسیج قهرمان ایجاد صلح و امنیت پایدار در منطقه و مقابله با دشمنان و کسانی است که با این کشور سر جنگ و خصومت دارند.

امیر طاهری بیان داشت: ما کشوری صلح طلب هستیم که اهل جنگ نیستیم و اگر دشمنی بخواهد به حریم کشور عزیزمان تعرض داشته باشد بازو و دست آنها را قطع خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :