به گزارش کلهرنیوز،نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته در کرمانشاه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و با حضور پر شور مردم ولایت مدار شهر کرمانشاه به امامت آیت‌الله مصطفی علماء نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در محل مسجد جامع برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب به همه دولت‌ها برای توجه ویژه به معیشت مردم اظهار کرد: سفره مردم باید یک سفره‌ معقول و مناسب باشد و لازم است دولت تلاش‌گر آقای رئیسی هم به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) برای تقویت معیشت مردم توجه کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تمام دولت‌ها دغدغه رسیدگی به معیشت مردم به‌ویژه اقشار ضعیف را داشته‌اند و اکنون نیز لازم است تمام مسئولان کشور در راستای عمل به توصیه‌های معظم له تلاش کنند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در راس دولت سخت‌کوش سیزدهم نیز آیت‌الله رئیسی از شخصیت‌های سالم و صالح قرار دارد که طی ۴۰ ساله گذشته امتحان خود را پس داده و همواره در خط مقدم خدمت به انقلاب و مردم بوده‌ است و بی‌شک اکنون نیز در راستای توصیه‌های رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) تلاش خواهد کرد.

آیت الله علماء با بیان این‌که سفره مردم باید یک سفره معقول، مناسب و در شأن باشد، گفت: دولت محترم باید تدبیر کند که اجناس روزبه‌روز گران نشوند زیرا تهیه کالاهای ضروری برای بخشی از مردم بسیار سخت است.

خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود روز هشت شوال سالروز فاجعه تخریب حرم شریف ائمه بقیع را یادآور شد و اظهار کرد: این وضعیت همچنان ادامه دارد که لازم است درباره آن فکری شود.

آیت‌الله علما همچنین سالروز عملیات غرورآفرین «بازی‌دراز» در سرپل‌ذهاب را گرامی‌داشت و گفت: برای آزادسازی ارتفاعات بازی‌دراز شهدای زیادی تقدیم و عملیات آن‌ها به یک سمبل در کشور تبدیل شد.

وی همچنین روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر و سالروز عملیات آزادسازی هویزه را هم گرامیداشت.

/ منبع: شبکه اطلاع رسانی مرصاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :