به گزارش کلهرنیوز، گودرز فهیمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، از تشدید نظارت ها بر بازار خبر داد و اظهار داشت: تنظیمات حکومتی در راستای ماده ۱۹ دستورالعمل سازمانی با همراهی و همدلی سایر مراجع نظارتی نسبت به رصد و کنترل بازار اهتمام ویژه‌ای داشته و دارند.

رئیس گشت های سیار تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: چطور مستمر نسبت به کنترل بازار اقدام می‌کنیم و در بخش‌های مختلف کارها را تقسیم و هر جا که نیاز باشد از واحدهای صنفی کارخانجات و واحدهای تولیدی بازرسی به عمل می آید.

وی گفت: در آینده نزدیک نسبت به برخورد با متخلفین در بخش املاک و بنگاه های املاک، مدارس غیرانتفاعی، آرایشگاه های زنانه، نانوایی‌ها، فروشگاه های مواد غذایی و کارخانجات تولیدی اقدام خواهیم کرد و به طور مستمر مورد رصد قرار خواهند گرفت.

فهیمی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که امروز در حوزه اجاره مسکن در کشور وجود دارد، مصوباتی درخصوص کنترل اجاره‌بها توسط سران قوا به تصویب رسیده است که براساس آن، اجاره واحدهای مسکونی در صورت داشتن شرایطی، به شکل خودکار تمدید می‌شود.

وی بیان داشت: ما در کنار مردم هستیم و با متخلفین بدون هیچ اغماضی برخورد خواهیم کرد و مردم نیز می توانند مشکلات و تخلفات را با سامانه ۱۳۵ با ما در میان بگذارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :