یه گزارش کلهرنیوز به نقل از  اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: قطعا” همه مسلمانان و شیعیان در این ایام عزادار امام حسین(ع) و یاران باوفایش هستند اما این مراسمات، روضه ها و عرض ارادت ها باید برای ما یک نسخه شفابخش و راهبردی برای حل مشکلات جامعه باشد.

وی افزود: پرچم عظیمی که حضرت اباعبدالله در دست داشت پرچم امر به معروف و نهی از منکر بود و جان عزیز خود، خانواده و یاران خود را به خطر انداخت تا این پرچم بر زمین نماند لذا ما باید به فرزندان خود علمداری را یاد بدهیم، مبارزه با ظلم و طاغوت و مطالبه گری را از سیره اباعبدالله الحسین(ع) یاد بگیریم.

حجت الاسلام زمانی موسوی  گفت: امروز پرچم امر به معروف و نهی از منکر نباید بر زمین بماند باید راه و روش امام حسین(ع) در مراسمات عزاداری بازگو شود در غیر اینصورت این مراسمات و این پیراهن سیاه پوشیدن بی هدف است، پس باید علمداری کنیم و در برابر ظلم ساکت ننشینیم.

امام جمعه شهرستان با انتقاد از ترک فعل شورای شهر اسلام آبادغرب عنوان کرد: امروز برخی اتفاقات در شهرستان رخ می دهد که موجبات تأثر و تألم شهروندان را فراهم کرده است؛ یکی از بزرگترین ترک فعل ها که در انظار عموم مردم در حال اتفاق است این است که مجموعه های وابسته به مردم که مردم به آنها اعتماد کرده اند و مردم برای انجام امور خود به ایشان کرسی خدمتگزاری سپرده اند، بعد از گذشت ماهها از گذشت عمر این شوراها شاهد این ترک فعل هستیم.

وی با سفارش ایشان به تقوای الهی گفت: از خدا بترسید و بخاطر برخی سوداگری ها و منفعت طلبی ها امروز برخی امورات شهر معطل است و هیچ حرکت مثبت و مصوبه ای را در جهت پیشرفت شهرستان از این آقایان دیده نمی شود و از این فرصت خدمتی که در اختیار شما قرار گرفته استفاده نمی کنید و در حال فرصت سوزی هستید، از روزی بترسید که این مردم رای خودشان را ازشما پس بگیرند، شما خودمختار نیستید که هر کاری بخواهید در این شهرستان بکنید اگر بیراهه بروید مردم باشما برخورد خواهند کرد.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به سفر مسئولین ارشد دولت آمریکا به منطقه گفت: گذر زمان تفسیر فرمایشات رهبری را اثبات نمود که بقای آمریکا در ایجاد تفرقه و آشوب در بین ملت هاست اما به حول و قوه الهی آمریکا روز به روز در حال افول است.

وی از خنثی سازی و دستگیری عوامل خرابکاری در کشور بدست سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر و تشکر نمود.

وی از ریاست محترم جمهور بخاطر اجرای مصوبه سال ۱۳۸۴ درخصوص مصوبه عفاف و حجاب قدردانی نمود و گفت: دولت های پیشین حاضر به اجرای چنین مصوباتی نشدند اما رئیس جمهور دولت سیزدهم از آبروی خودشان برای آبروی نظام اسلامی و انقلاب مایه گذاشتند.

حجت الاسلام زمانی موسوی از خواهران و برادرانی که نه در سرما و نه در گرما سنگر عفاف و حجاب را ترک نکردند و امروز نیز بصورت نمادین در راهپیمایی از حجاب و عفاف حمایت کردند تقدیر نمود و عاقبت به خیری را برای همگان آرزو نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :