به گزارش کلهرنیوز به نقل از روابط عمومی ستاد، علی حسینی در جلسه بررسی وضعیت پژوهش‌های دانشگاهی مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر که امروز در محل ستاد استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برای آنکه نگاه ما و جامعه به حوزه امر به معروف و نهی از منکر فقط به یک حوزه محدود نشود، بایستی پژوهش‌های مرتبط با این موضوع افزایش یابد.

سرپرست معاونت علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه افزود: هر یک از دانشگاه‌های استان کرمانشاه در حوزه پژوهش ظرفیت ویژه‌ای دارند و این ظرفیت‌ها می‌تواند به پژوهش‌های مورد نیاز در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمانشاه کمک کند.

وی با اشاره به توانمندی‌های موجود در دانشگاه‌ها گفت: بررسی اولویت‌های پژوهشی در این حوزه یک کار تخصصی و مهم است که ان شالله با همفکری اساتید این حوزه به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

حسینی ضمن تایید پیشنهادی در خصوص برگزاری جلساتی با محوریت بررسی مطالعات علمی و پژوهش‌های مرتبط با حوزه امر به معروف و نهی از منکر گفت: این اقدام می‌تواند به افزایش پژوهش‌ها در این حوزه کمک کند.

وی در پایان گفت: پیشنهادات در خصوص موضوعات پژوهش‌های امر به معروف و نهی از منکر در معاونت علمی و مهندسی فرهنگی ستاد استان بررسی می‌شود و در این حوزه از نظر صاحبنظران و متخصصین استفاده خواهیم کرد.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :