به گزارش کلهرنیوز، سردار جمال سلمانی در قرارگاه اربعین انتظامی استان که امروز در مرز خسروی تشکیل شد، اظهار داشت: علاوه بر خروج این تعداد زائر، بالغ بر هزار نفر زائر نیز تا صبح امروز یکشنبه از طریق این مرز به کشور بازگشته اند.

وی با بیان اینکه تردد در مرز خسروی روان و زائران بدون هیچ مشکلی عازم عتبات عالیات می‌شوند، افزود: زوار کربلا از ساعت ۶ صبح تا ۱۷ عصر امکان تردد و سفر به عراق برایشان امکان پذیر است.

سلمانی عنوان کرد: روز گذشته (شنبه – ۱۲ شهریور) ۳ هزار و ۷۱۲ زائر از طریق مرز خسروی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند که نسبت به روز قبل از آن ۱۰۰۴ نفر افزایش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از حضور ۱۴۰ تیم پلیس در جاده‌های استان خبر داد و گفت: این تیم ها با استقرار ۲۴ ساعته علاوه بر کمک به زائران اربعین نسبت به ایجاد امنیت در محورها و برخوردهای قانونی با رانندگان متخلف اقدام می‌کنند.

وی از اهتمام پلیس برای برقراری امنیت در استان خبر داد و افزود: در ایام اربعین بالغ بر ۳۵۰۰ نیروی پلیس در حوزه‌های مختلف مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین خواهند بود./ تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :