به گزارش کلهرنیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مدت‌ها است که در میان سیاهه‌هایی که مسئولان امر در شهرداری کرمانشاه برای انتشار آن شبانه‌روزی همت می‌کنند خبری در خور و شایسته که آب‌بندی نشده باشد نمی‌یابیم.

هرچند که یکی پس از دیگری اخباری مبنی بر افتتاح فلان پروژه و گزارش‌های عملکرد غالبا آب‌بندی شده‌ای توسط برخی خبرنگاران آن هم در گروه‌های خبری غیرمرتبط و صرفا برای سخن‌پراکنی منتشر می‌شود اما بزرگترین پروژه این روزها یعنی فضاسازی شهر متناسب با عید نوروز فراموش شده است.

کلانشهر کرمانشاه با وجود فضاهای متعددی که در اختیار دارد آن‌گونه که شایسته است برای نوروز مهیا نشده و همین موضوع نه تنها سبب ناخرسندی گردشگران بلکه نارضایتی همشهریان این دیار شده که فضایی در خور نمی‌یابند تا کودکانشان در آنجا تنها چند عکس یادگاری بگیرند.

گویا در میان دغدغه‌های شهردار کرمانشاه که برای نجات خود از ورطه برکناری از هیچ تلاشی دست‌بردار نبوده، فضاسازی‌های نوروزی گم شده و مردم این شهر و گردشگران را قربانی این مشغله‌های خود کرده است.

مردم کاستی‌های مربوط به فضاسازی‌های نوروزی کرمانشاه را حلال کنند

پوریا فخری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری البته ما هم به‌عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرمانشاه باید در ایام عید همکاری بیشتری با شهردار و مجموعه شهرداری می‌داشتیم.

رئیس شورای اسلامي شهر کرمانشاه گفت: امیدوارم اگر در فضاسازی‌های متناسب با نوروز کاستی وجود دارد، مردم به بزرگواری خودشان مجموعه شهرداری و شورای شهر را حلال کنند!

فخری خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیارخوب کرمانشاه در جذب سرمایه‌گذار و مدیریت سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه با زیبا نشان دادن شهر کرمانشاه در ایام نوروز بتوانیم سال آینده علاوه بر جذب سرمایه در شهرداری شاهد اشتغالزایی باشیم.

وی افزود: در مباحث فرهنگی با توجه به برنامه‌هایی که در اختیار شورای اسلامی شهر کرمانشاه گذاشته شده امیدواریم در مناطق حاشیه‌نشین و بوستان‌های سطح شهر شاهد اتفاق‌های خوبی باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سال جدید از راه رسید اما هنوز کلانشهر کرمانشاه رنگ و بوی نوروزی به خود نگرفته که علت آن شایسته بررسی و تأمل بیشتری است‌.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :