به گزارش کلهرنیوز به نقل از اسلام آباد خبر،معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه سفر خود به غرب استان، با همراهی دکتر خدایی مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد غرب از پروژه های حوزه سلامت این شهرستان بازدید کرد.

مهندس  صادق کریمی در این بازدید، ضمن گفتگو با مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد غرب و بررسی مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان از پروژه های اورژانس جدید و کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید کرد.

به معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با متراژ حدود ۱۶۰۰ مترمربع، دارای ۲۷ تخت بستری است ‌که به زودی تجهیز و افتتاح می شود.

وی عنوان کرد: کلینیک ویژه این بیمارستان نیز در سه طبقه و مساحت کلی ۲۰۸۰ متر مربع در حال ساخت می باشد و تا کنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شایان ذکر است؛ در بازدید نوروزی محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه به شهرستان اسلام‌آبادغرب و بازدید از بیمارستان این شهر، تعدادی از مردم و پرسنل از وضعیت نامناسب بیمارستان و اورژانس گلایه داشتند که استاندار کرمانشاه در تماس با قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دستور رسیدگی فوری و تسریع در امورات بهداشت و درمان بیمارستان اسلام‌آبادغرب را صادر نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :