به گزارش کلهرنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی در جلسه قرارگاه عملیاتی آب شرب استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در چند روز گذشته در تعریض و عمق بخشی مناسب به کانال حفر شده در مجاورت سرریز سد کیلانبر شهرستان روانسر اظهار داشت: خوشبختانه این موضوع یک کار خوب و به موقعی بود که دنبال و پیگیری شد و نتایج موثری برای استان به همراه داشت.

وی بیان داشت: این اقدام از ایجاد اتفاقات ناگوار در منطقه جلوگیری کرد در حالی که هرگونه آسیب به سد می‌توانست خسارت غیر قابل جبرانی را به دنبال داشته باشد.

وی در عین حال تصریح کرد: اقدامی که برای حفظ سد کیلانبر روانسر انجام گرفت، باید خیلی زودتر انجام می‌شد زیرا هر کاری در موقعیت و زمان خودش انجام نشود بدون تردید می‌تواند با اتفاقات ناگوار همراه باشد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: باید علل کوتاهی این اقدام بررسی شود و اگر افرادی در این زمینه کوتاهی داشته اند، برخورد اداری شود.

مقام عالی استان، انجام هر کاری در زمان خودش را اولویت و وظیفه مهم مدیران دانست و عنوان کرد: همه مدیران موظف هستند که به مجموعه‌های تحت مدیریتی خود اشراف کامل و دقیق داشته باشند تا از هرگونه آسیب در سال‌های بعد جلوگیری شود.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: طبق گزارش مسئولان امور آب استان، برای تابستان امسال شرایط اطمینان بخشی در خصوص تامین آب شرب موردنیاز خواهیم داشت هر چند که همراهی همه مدیران و مردم در استفاده بهینه از منابع آبی ضروری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :