به گزارش کلهرنیوز، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: پس از ارجاع پرونده‌ای به پلیس آگاهی استان مبنی بر وقوع یک مورد سرقت به عنف که طی آن اعضای یک باند چهار نفره اقدام به سرقت یک دستگاه خودرو نیسان و چندین تخته فرش دستباف کرده بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات ابتدایی کاراگاهان پلیس آگاهی مشخص شد راننده وانت نیسان و همراهش ۹ تخته فرش دستباف را برای فروش از استان‌های همجوار به کرمانشاه منتقل می‌کنند اما با خریدار سر قیمت به توافق نمی رسند، تصریح کرد: در همین حین شخص دیگری که سارق و ناظر معامله فرش بوده است با جلب اعتماد فروشنده و همراهش با آنها به بهانه اینکه خریدار خوب سراغ دارد، همراه می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه فرد سارق در طول مسیر اقدام به خرید نوشیدنی و حل کردن چند عدد قرص خواب آور قوی داخل آن می‌کند، افزود: فروشندگان فرش پس از مصرف نوشیدنی به خواب فرو می‌روند و سارق و دیگر همدستانش با رها کردن آنها در بیابان‌های مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه، اقدام به سرقت خودرو نیسان و فرش‌های دستباف می‌کنند.

حاجیان یادآوری کرد: کاراگاهان شعبه سوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و در کمتر ۴۸ ساعت موفق به شناسایی اعضای چهار نفره باند سرقت و یک مالخر شده و در عملیات‌های جداگانه آنها را دستگیر کردند.

وی همچنین از کشف هر ۹ تخته فرش دستباف مسروقه که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به ۱۰ میلیارد ریال می‌رسید، خبر داد و گفت: خودرو نیسان سرقتی نیز که پلاک جعلی روی آن نصب شده بود در یکی از پارکینگ‌های شهر کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان و با بیان اینکه تحقیقات و بازجویی از اعضای باند سرقت ادامه دارد، بیان کرد: سارقان و افراد مالخر مطمئن باشند راه گریزی از دست پلیس ندارند و دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عملشان خواهند رسید./خبرگزاری مهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :