به گزارش کلهرنیوز به نقل از اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام زمانی موسوی امام‌جمعه شهر شهیدان مرصاد  در خطبه های نمازجمعه امروز با اشاره به نظر بعضی از اصلاح طلبان و دیپلمات ها، ما باید فقط به اندازه امکانات حرف زد، عنوان کرد: حافظه تاریخی ملت ما قویست و می‌داند چه بلاهایی مدل حکمرانی اصلاح طلبان بر کشور ما ایجاد کرده است.

خطیب جمعه اسلام‌آبادغرب با اشاره به ماجرای سرقت در بیمارستان امام رضا «علیه السلام» کرمانشاه گفت: به سرقت‌های بیمارستان اسلام‌آبادغرب نیز رسیدگی شود.

 وی به بیان برخی از مشکلات بیمارستان اسلام آبادغرب از جمله؛ زیرمیزی گرفتن بعضی اطباء و پزشکان.، مردم ما باید خیلی قبلتر از این از عواید اورژانس بهره‌مند می شدند، گروگان گرفتن اورژانس به خاطر بهره های انتخاباتی، دخالت افراد غیر مسئول و خارج از مجموعه در شبکه بهداشت و درمان، فقدان امکانات اولیه در اتاق عمل، عدم اهتمام به بیماران و تشخیص نادرست برخی از پزشکان.، خرابی آسانسور و … پرداخت.

امام جمعه شهرستان با تشکر از استاندار کرمانشاه به خاطر سفرهای شهرستانی با سبکی جدید، گلایه‌ای نیز بخاطر بی توجهی به این شهرستان مطرح کرد و گفت:  اسلام آباد غرب دومین شهرستان استان کرمانشاه است، حق اسلام آباد غرب این نیست که در اولویت های سفر شهرستانی قرار نگرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :