به گزارش کلهرنیوز، محمدطیب صحرایی ظهر شنبه در دیدار مدیرکل، معاونین و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان به مناسبت اول تیر ماه سالروز تأسیس این سازمان و روز تبلیغ که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی ارزشمند در انقلاب اسلامی است که وظیفه مهم تبلیغات دینی را برعهده دارد.

وی افزود: با توجه به توسعه شهرها و افزایش جمعیت کشور نیازمند تدوین یک طرح جامع تبلیغی برای تمام اقشار مختلف مردم در استان کرمانشاه هستیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: طرح‌های بسیار خوبی توسط سازمان تبلیغات اسلامی به مرحله اجرا رسیده اما نیازمند تأثیرگذاری بیشتر هستیم.

صحرایی با انتقاد از جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های مختلف، تصریح کرد: برای تأثیرگذاری بیشتر بر جامعه هدف تمام دستگاه‌های متولی فرهنگ باید با یک نقشه جامع حرکت کنند و اقدامات جزیره‌ای راه به جایی نخواهد برد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که در استان کرمانشاه و در اجرای برنامه‌های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد اولویت بندی کارها است که این امر در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار گرفته و در سفرهای شهرستانی به اجرا می‌رسد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به پایان سال تحصیلی و آغاز فصل تابستان، گفت: برای تأثیرگذاری مجموعه‌های متولی در مورد اوقات فراغت دانش آموزان نیز باید برنامه جامع با هدف استفاده هرچه بیشتر تدوین شود و امیدواریم این مهم تحقق شود./مهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :