به گزارش کلهرنیوز، ششم لغایت دوازدهم تیرماه به پیشنهاد ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به‌عنوان  «هفتۀ بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری شده است تا با افشای چهرۀ واقعی و کریه مدعیان دروغین حقوق بشر به‌ویژه آمریکا و به چالش کشاندن حقوق بشر مورد ادعای آنان، گامی بزرگ در راستای رسوایی مستکبران و ظالمان و آگاهی و بیداری مستضعفان و مظلومان جهان برداشته شود. این امر خطیر مستلزم ورود جدی متفکران و اندیشمندان علوم اسلامی، حقوقدانان و نخبگان علوم انسانی برای بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و موضع‌گیری صریح و شجاعانه عدالت‌خواهان جهان علیه ظلم و ستم استکبار جهانی و حمایت از مظلومان جهان در اقصا نقاط دنیا است.

سوء قصد نافرجام به مقام معظم رهبری توسط گروه تروریستی فرقان در ششم تیر ماه  ۱۳۶۰؛ یکی از برنامه های طراحی شده استکبار بود که به لطف الهی و برای هدایت کشتی انقلاب به سرمنزل مقصود توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی عقیم ماند.

 بمب گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران  و به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام امت در هفتم تیر ماه ۱۳۶۰ توسط سازمان منافقین؛ که تاریخ گواهی می دهد که ملت ما در فاجعه بزرگ هفتم تیر ماه  هفتاد و دو تن بی گناه به عدد شهدای کربلا را  از دست داد . دشمنان پلید و منافقین کور دل گروهی را شهید نمودند که از مغزهای متفکر و خدمتگزاران فعال و صدیقی بودند که برای مشورت در مصالح کشور گرد هم آمده بودند . شهدای عالی قدر هفتم تیر عزیزانی بودند که هرکدام در انقلاب شخصیت ممتازی داشتند  و شخصیتی مثل شهید مظلوم مرحوم آیت الله بهشتی ( رضوان اله تعالی علیه ) در میان آنها برجسته بود. منافقین خائن و کوردل با به شهادت رساندن دکتر بهشتی و ۷۲ کبوتر خونین‌بال، عمق عداوت و کینۀ خود را از نهضت اسلامی ملت ایران به نمایش گذاشتند و خباثت و پلیدی اندیشۀ خود را به اوج رساندند. سازمان منافقین در حادثۀ تروریستی انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی یکی از بهترین بازوان انقلاب اسلامی ایران را به شهادت رساند و با برداشته شدن نقاب نفاق از چهرۀ کریه و خودفروختۀ این گروهک تروریستی، منظر التقاطی و کژ اندیشانۀ آن را برای همگان روشن شد و لیکن  به فرمایش مقام معظم رهبری « ما به شهدای هفتم تیر افتخار می کنیم »

بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای رژیم  بعث عراق با حمایت کشورهای غربی و استکباری در هفتم تیرماه ۱۳۶۶ و شهید و مجروح نمودن جمع زیادی از هموطنان ؛ که با وصف گذشت سال ها از این جنایت علیه بشریت، آثار آن در جان و روح انسان های بی گناه  مشهود است.

ترور و به شهادت رساندن شهید محمد کچویی رئیس زندان اوین در هشتم تیرماه ۱۳۶۰ ؛ از دیگر جنایات ضد بشری استکبار جهانی به شمار می رود.

به شهادت رساندن آیت الله صدوقی نماینده حضرت امام خمینی (ره) و امام جمعه یزد در ۱۱ تیر ماه ۱۳۶۱توسط اعضای گروهک تروریستی منافقین ؛  نیز انقلاب اسلامی  و ملت بزرگ ایران اسلامی را از وجود شخصیت معنوی دیگری محروم ساخت.

شلیک موشک به هواپیمای مسافربری  ایرباس توسط ناو جنگی وینسنس متعلق به نیروی دریایی آمریکا در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۶۷و به شهادت رساندن ۲۹۰ نفر مسافر و خدمه آن هواپیما  از جمله ۶۶ کودک زیر ۱۳ سال و ۵۳ زن و ۴۶ تن از  تبعه کشورهای خارجی  و اهدای مدال شجاعت به ویلیام راجرز فرمانده آن ناو جنگی نشانگر اوج عداوت آمریکا با جمهوری اسلامی و نهایت کینۀ دولت‌مردان این کشور با ملت مسلمان ایران است؛ این جنایت وحشیانه و کشتار بی‌رحمانه با هیچ ملاک و معیار حقوق بشری منطبق نبوده و با هیچ بهانه‌ای قابل توجیه نیست و هرگز از حافظۀ تاریخی مردم جهان پاک نخواهد شد.

ترور شخصیت برجسته جهان اسلام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی عزیز  یکی دیگر  از مصادیق بارز اقدام جنایتکارانه آمریکای جهانخوار علیه بشریت  و  نقض آشکار حقوق بشر و  بر خلاف قواعد و مقررات بین المللی ،اصول اساسی و قوانین جهانی و یک جنایت جنگی بود که به دست پلید سردمداران آمریکا در چند سال گذشته رقم خورد.

صدها جنایت دیگر آمریکا و متحدانش علیه انسانیت  و  حقوق بشر  ارتکاب یافته است که تحقیق و بررسی آن توسط اهل علم و مطالعه  و جوانان  عزیز ایران مقتدر و جوانان جهادی جهان اسلام ؛ می تواند چهره واقعی و دروغین آنان را بیش از پیش آشکار سازد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :