به گزارش کلهرنیوز، در این مراسم دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش به لزوم آشنایی با مصادیق حقوق بشری اشاره کرد و گفت: حقوق بشری که آمریکا از آن دم می زند از نظر اسلام جعلی است و وظیفه همگان به ویژه دنیای اسلام است که در عرصه انسانی ، حقوق بشر آمریکایی را برای نسل جوان بازگو کنند. صحرایی در ادامه افزود: آمریکا بزرگترین تروریست در جهان است و نمونه بارز آن تشکیل گروهک داعش و اقدامات جنایتکارانه این گروه در بسیاری از کشورها به ویژه دنیای اسلام است.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عبدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان در مراسم اظهار داشت: آمریکای جنایتکار با شهادت آیت الله بهشتی و یارانش ملت ما را از وجود این شخصیت ها محروم کردند. عبدی با تشکر از حضور همه اقشار مختلف مردم در این مراسم باشکوه اظهار داشت: همه ما بتوانیم در حوزه افشای حقوق بشر آمریکایی به رسالت جهاد تبیین خود عمل کنیم.

در حاشیه این مراسم رسول بهرامی پور رییس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه نیز به لزوم تبیین و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: بیش از یکصد برنامه توسط دستگاه های مختلف برای این هفته در سراسر استان برنامه ریزی شده که اجرای آنها از ششم تیر ماه آغاز شده و تا دوازدهم تیر ماه ادامه دارد و مراسم امروز هم به همین مناسبت برگزار شده است.

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :