به گزارش کلهرنیوز به نقل از اسلام آباد خبر ، در راستای اجرای طرح سپاس به مناسبت اعیاد بزرگ عید سعید قربان و غدیر باحضور دکتر شهیدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، یزدان صفری رئیس بنیاد شهید شهرستان اسلام‌آبادغرب، جمشیدی بازرسی اداره کل، شهرام رضائی معاونت تعاون و درمان بنیاد شهرستان، امروز  از جانباز معظم و معزز ۷۰ درصد قطع نخاعی خانم فرحناز رجبی و آقای مهرعلی جلیلیان دیدار و سرکشی بعمل آمد.

خسرو شهیدی در این دیدار ها با تبریک اعیاد سیعد قربان  و غدیر خم به خانواده‌های معظم شهدا، اظهار کرد: شهدا سرمایه اصلی نظام  اسلامی و انقلاب اسلامی ایران هستند و حق سنگینی بر عهده ما دارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا افتخار و مایه آرامش است، تصریح کرد: ما هر چه تلاش کنیم نمی توانیم صبر و تحمل خانواده‌های معزز شهدا را جبران کنیم.

وی عنوان کرد:  خانواده های معزز شهدا سختی های زیادی را تحمل کرده اند و سرمایه گذاری عظیمی برای انقلاب اسلامی داشته اند.

 دکتر شهیدی با تاکید بر دیدار با خانواده شهدا مقارن با  اعیاد سیعد قربان  و غدیر  که یک توفیق الهی است، ابراز کرد: امروز افتخاری بزرگ نصیب ما شده که با خانواده معظم و معزز شهدا،جانبازان و ایثارگران شهر شهیدان مرصاد دیدار داشته باشیم.

یزدان صفری نیز در این دیدارها ضمن تقدیر از حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در منزل شهدا و ایثارگران، عنوان کرد: حضور در کنار خانواده معظم شهدا افتخار بزرگی برای کارکنان این نهاد انقلابی است.

رئیس بنیاد شهید شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: بی ادعایی و بدون توقع بودن خانواده معظم شهدا بارمسئولیت ما را دوچندان می‌کند.

در این دیدارها مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه  از جانباز معظم و معزز ۷۰ درصد قطع نخاعی خانم فرحناز رجبی و آقای مهرعلی جلیلیان با اهدای لوح و هدیه تکریم و تجلیل بعمل آورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :