به گزارش کلهرنیوز، محمد مرادی اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح ارائه پاداش به مشترکان بخش خانگی که اقدام به کاهش مصرف برق کردند، از مجموع ۳۹۹ هزار صورتحساب برق صادر شده در استان طی خرداد ماه امسال، ۱۴۰ هزار مشترک مشمول پرداخت پاداش ریالی بر روی قبوض برق شدند.

وی عنوان کرد: براین اساس در صورت حساب‌های برق صادره خرداد ماه شاهد صدور قبوض رایگان و حتی بستانکار هستیم که این مهم نشان‌دهنده همکاری ارزنده هم‌استانی‌های عزیز در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و کنترل بار شبکه توزیع برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تعداد قبوض شامل بخشودگی ۱۰۰ درصدی را ۱۷۲۸ عدد اعلام کرد و گفت: تعداد مشترکانی هم که در این طرح از شرکت توزیع برق بستانکار شده‌اند، ۲۹ هزار و ۵۷۷ مشترک بوده که صورتحساب آن‌ها صادر شده است.

وی به وضعیت مصرف برق ادارات اشاره کرد و گفت: ادارات بخش قابل ملاحظه‌ای از مصرف برق استان را به خود تخصیص می‌دهند و به همین دلیل همراهی آنان می‌تواند در حفظ پایداری شبکه توزیع برق نقش بسیار موثری داشته باشد.

مرادی افزود: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی مطابق با مصوبه ابلاغی هیئت دولت موظف به کاهش مصرف برق هستند و در صورت عدم رعایت این دستورالعمل، برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود.

 وی با بیان اینکه در کل استان ۹۹٫۹۷ درصد در بخش شهری، ۹۹ درصد از روستاهای دارای سکنه و ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان از نعمت برق برخوردار هستند عنوان کرد: در مجموع ۸۲۰ هزار مشترک در استان کرمانشاه وجود دارد که ۸۳ درصد خانگی، ۰٫۵ درصد صنعتی، ۲ درصد کشاورزی و مابقی سایر مصارف است که از نظر مصرف انرژی به ترتیب ۴۰درصد، ۱۳درصد و ۱۸ درصد مصرف برق را شامل می‌شوند.

/منبع: تسنیم کرمانشاه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :