به گزارش کلهرنیوز، محمد مرادی، اظهار داشت: روز یکشنبه ۲۵ تیرماه برق ۹۰ اداره و بانک پر مصرف استان به دلیل عدم توجه به دستورالعمل‌های کاهش مصرف قطع شد.

وی با اشاره به مصوبه هیئت وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق و پایش مستمر مصرف دستگاه‌های اجرایی، عنوان کرد: برق ادارات و مراکز دولتی که کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعات کاری را رعایت نکنند قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: میزان کاهش باری که با تغییر ساعت کاری در ادارات رخ داده حدود ۱۵ مگاوات بوده که معادل کاهش حدود چهار درصدی مصرف است که امیدواریم هر چقدر به سمت روزهای گرم پیش برویم، میزان مدیریت مصرف برق در ادارات بیشتر شود.

وی افزود: برنامه‌هایی در راستای مدیریت مصرف از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر ابلاغ شده است تا دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و غیردولتی نسبت به مدیریت و کاهش مصرف برق اقدام کنند و بتوانیم از پیک بار تابستان امسال عبور کنیم.

مرادی خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی و ادارات نسبت به مصوبه هیئت وزیران در خصوص کاهش مصرف بی‌توجه هستند که در این زمینه به آن‌ها تذکراتی داده شده است و در صورت تکرار و عدم رعایت، نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام می‌شود./تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :