به گزارش کلهرنیوز، در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن بازدید از فعالیت ‌های این گروه جهادی ، به همراه مدیر کل زندان‌های استان، مدیر سازمان بسیج حقوق دانان و رئیس زندان مرکزی کرمانشاه از بندهای مختلف زندان بازدید و با زندانیان به گفتگو پرداخت.

در این بازدیدها حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان با تقدیر از توجه ویژه سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در رسیدگی به امور زندانیان اظهار داشت: زندان ها باید به تعبیر مقام معظم رهبری به آموزشگاه نیکی ها تبدیل شود. جلیلیان افزود: در نظام اسلامی توجه متولیان امور زندانها به اصلاح و تربیت بزهکاران بسیار مهم است ، به طوری که زندانیان بعد از خروج از زندان در آنها یک تحول رفتاری و اجتماعی ایجاد شود. مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) خطاب به جمعی از زندانیان اظهار داشت: بنا به هر دلیلی که راهتان به زندان افتاده حال تا رهایی از بند، از این فرصت برای خود سازی و اصلاح امور زندگی خویش استفاده کنید و از ایام حبس درس بگیرید و اشتباهات خود را جبران کنید.همچنین پوریانی مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه در سخنانی با تقدیر از خدمات مستمر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در همکاری ویژه با اداره کل زندانهای استان اظهار داشت: امروز در زندان های استان اجرای برنامه های فرهتگی، دینی و مذهبی به جد دنبال می شود و یک فضای فرهنگی در سطح زندان‌ها حاکم است. پوریانی با تشریح فعالیت های مرکز آموزش زندان مرکزی از حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا جلیلیان مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه و بازدید وی از قسمت های مختلف زندان مرکزی تقدیر کرد.

در این برنامه رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۴ گروه جهادی به استعداد ۲۴ نفر با ۱۲ ساعت فعالیت به ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی به بیش از یکصد نفر از زندانیان پرداخته اند و امروز هم به مناسبت ایام محرم این برنامه حضور گروه جهادی برنامه ‌ریزی و اجرا گردید. وی در ادامه اظهار داشت: در این مدت ۴ ماهه سال جاری قریب به ۲۴ میلیارد ریال در برنامه‌های گلریزان مشترک بسیج حقوق دانان و دستگاه قضایی استان جهت کمک به آزادی ۲۶ نفر از زندانیان جمع آوری شده است و امروز مفتخریم که آزادسازی زندانیان در طرح احرار سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به ۱۵۵۸ نفر رسیده است. وی همچنین به تخصیص ۱۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۱ میلیارد ریال به خانواده زندانیان در این مدت اشاره کرد و افزود: این بسته‌ها در اختیار سازمان زندان‌ها قرار گرفته که در بین خانواده‌های نیازمند زندانیان توزیع شده است.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان ابراز امیدواری کرد که با همکاری دستگاه قضایی و سازمان زندان‌ها و کمک خیرین عزیز بتوانیم در ادامه این برنامه‌ها گام‌های موثری در جهت کمک به حل مشکلات زندانیان برداریم.

بهرامی‌ پور در خاتمه شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۷۰۲۶۸ به نام گروه جهادی شهدای حقوق دان استان کرمانشاه را برای دریافت کمک‌های مردمی به منظور کمک به آزادی زندانیان معسر و پیوستن مردم به پویش مذر رهایی، نذر حسینی اعلام و از همشهریان گرامی خواست به قدر بضاعت خود در این کار خیر وخداپسندانه مشارکت کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :