به گزارش کلهرنیوز ، دکتر محمد علی خدایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌آبادغرب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سرانجام پس از گذشت یک سال و نیم  تلاش شبانه‌ روزی مسئولین شهرستان و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه امروز بهره‌برداری اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب آغاز شد.

وی افزود: اورژانس جدید بیمارستان اسلام‌آبادغرب که نمونه آن در استان بسیار کم‌نظیر است با مساحت ۱۶۰۰ مترمربع زیربنا و ۳۲ تخت در این مرکز درمانی با تمامی تجهیزات برای خدمات رسانی آماده است.

دکتر خدایی در خصوص سیستم سرمایشی بیمارستان عنوان کرد: مشکل سیستم سرمایشی(چیلر) اورژانس یکی از عواملی بوده که باعث تأخیر در افتتاح این مرکز گردید که بخاطر زمانبر بودن هماهنگی و انجام کار آن و قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی، جهت تسریع در روند کار از کولرهای گازی ایستاده برای اورژانس استفاده گردید.

وی بیان داشت: علاوه بر اورژانس، سیستم سرمایشی بخش مردان بیمارستان از دغدغه‌های مهم مدیریت بیمارستان و فرماندار شهرستان نیز بود که با پیگیری و همراهی ایشان توانستیم مبلغی برای خرید کولرهای گازی در نظر گرفته شود ، خوشبختانه کولرها خریداری و راه اندازی شده‌اند و اکنون در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام‌آبادغرب در خصوص خرابی دستگاه رادیولوژی گفت: تا هفته آینده مشکل بخش رادیولوژی نیز برطرف خواهد شد و خوشبختانه یک دستگاه جدید ddr نیز خریداری شده است که تا هفته آینده دستگاه قدیمی نیز تعمیر می‌شود و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت که در واقع دو دستگاه رادیولوژی در بیمارستان داریم و برنامه ریزی شده که از هردو دستگاه استفاده صورت گیرد تا فشار کمتری به دستگاه‌ها وارد شود و طول عمر و بهره‌وری آنها بالا برود.

دکتر خدایی  ابراز امیدواری کرد: انشالله که بتوانیم در آزمون خدمت رسانی به مردم سربلند باشیم و به زودی شاهد افتتاح پروژه‌های دیگر بیمارستان از جمله MRI، کلینیک ویژه و رادیولوژی جدید بیمارستان باشیم.

خبرنگار: احسان احمدی

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :