به گزارش کلهرنیوز، برومند نامداری امروز در شهرستان قصرشیرین در جمع خبرنگاران، اظهار دلشت: شهرداری کرمانشاه در حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری از ۲۲ مرداد ماه امسال در شهر قصرشیرین مستقر شده است.

وی افزود: ۱۵۸ نفر نیرو شامل هشت آتش‌نشان به همراه نیروهای پاکبان و راننده در سه شیفت مشغول به خدمت‌رسانی هستند که ماشین جدول شوی، ماشین جمع‌آوری زباله، نیسان، کمپرسی، لودر و ماشین آلات مورد نیاز بیش از ۳۰ دستگاه در قصرشیرین و دو دستگاه ماشین‌آلات آتش‌نشانی در مرز برای نظافت و جمع‌آوری زباله به کار گرفته شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه عنوان کرد: امسال با توجه به گستردگی و اهمیت ویژه‌ای که نظافت شهر قصرشیرین دارد شهرداری کرمانشاه از ابتدای قصرشیرین تا سه راه منصور آباد را نظافت و رفت و روب می‌کند و امید است بتوانیم در این راستا خادمان خوبی برای همه زائران اربعین و شهروندان قصرشیرین باشیم.

نامداری گفت: به صورت جهادی و گروهی خیابان‌ها، محلات و گذرهای اصلی را نظافت و جمع‌آوری نخاله و زباله‌های شهر را انجام می‌دهیم و این کار به طور مستمر تا حدود یک هفته بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: شهرداری منطقه ۲۲ شهرداری تهران معین شهرداری کرمانشاه است که با تفاهم صورت گرفته، همکاران ما از این شهرداری در مرز و پایانه خسروی مستقر هستند.

نامداری خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های شهردار کرمانشاه که در جلسات کلانشهرها صورت گرفت، قرار بر این است در آینده نزدیک شهرداری اردبیل به عنوان معین برای کمک‌رسانی در نقطه صفر مرزی و قصرشیرین مستقر شوند که با آمدن این همکاران خدمات مطلوب‌تری ارائه می‌شود.

نامداری افزود: هر ۲۴ ساعت یکبار جلسات مشترک در پایانه مرزی با شهرداری‌های معین از جمله شهرداری قصرشیرین، کرمانشاه، بخشداری خسروی و شهرداری منطقه ۲۲ تهران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مدیر مقیم نماینده استاندار کرمانشاه فعالیت‌ها را با همکاران هماهنگ کرده و دستور کار می‌دهند و شهرداری کرمانشاه عموما به دلیل تجربه سال‌های گذشته به عنوان همکار و رهبر به این همکاران خدمات‌رسانی می‌کند./تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :