به گزارش کلهرنیوز، سردار مهدی حاجیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز مقدار زیادی وجه از حساب آن ها، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتا با دریافت شکایت ۹۰ نفر از شهروندان استان کرمانشاه، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و متوجه شدند اعضای یک باند ۳ نفره با استفاده از دستگاه اسکیمر و کپی کارت بانکی شهروندان، به صورت تقریبی حدود ۲۰ میلیارد ریال از حساب آن‌ها خارج کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: شگرد این افراد بدین شکل بود که در محورهای پرتردد توقف و در پوشش فروش غذاهای خانگی با دستگاه اسکیمری که در اختیار داشتند اقدام به کپی برداری از کارت بانکی افراد خریدار کرده و سپس در فرصت مناسب حسابشان را خالی می‌کردند.

حاجیان افزود: ماموران در گام بعدی و با انجام کارهای اطلاعاتی و مراقبت‌های شبانه روزی موفق به شناسایی هر سه عضو باند شده و در عملیاتی حساب شده آن‌ها را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ممکن است این افراد شاکیانی از دیگر استان‌های کشور هم داشته باشند، گفت: متهمان دستگیر شده تاکنون مبلغ چهار میلیارد ریال از مبالغ غیرمجاز برداشت را خرید کرده‌اند اما مابقی وجه برداشت شده کماکان در حساب این افراد است که به زودی تحویل شاکیان و مالباختگان خواهد شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه از شهروندان خواست تا ضمن اینکه از مراکز معتبر خرید کنند، به هیچ عنوان رمز کارت بانکی خود را در اختیار فروشندگان قرار ندهند./تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :