به گزارش کلهرنیوز، در این دیدار رئیس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در سخنانی با تبریک انتصاب جناب آقای کریمی به عنوان دادستان استان، اظهار داشت: مقام دادستانی یک مقام سیاسی ،امنیتی و اداری  است که از یک سو نماد اقتدار دستگاه قضایی است و از سوی دیگر حامی حقوق مردم برای جلوگیری از تضییع حقوق عامه است.

رسول بهرامی‌پور در ادامه با اعلام آمادگی سازمان بسیج حقوق دانان برای همکاری با دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه اظهار داشت: هر جا دادسرای عمومی نیاز به حضور و نقش آفرینی حقوق دانان بسیجی داشته باشد، کما فی سابق با این مجموعه همکاری خواهیم کرد. وی در پایان سخنان خود برای جناب آقای کریمی در مسئولیت دادستانی عمومی و انقلاب استان آرزوی توفیق و موفقیت نمود.

در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه نیز با تشکر از سازمان بسیج حقوق دانان اظهار داشت: آماده پذیرش پیشنهادات و ارائه راهکار‌های حقوق دانان بسیجی در جهت صیانت از حقوق عامه هستیم. کریمی در ادامه اظهار داشت:در جهت خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات مردم از ظرفیت حقوقدان بسیجی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم با همکاری هم بتوانیم منشأ خدمات موثری برای مردم و نظام اسلامی باشیم.

در پایان این نشست لوح تبریک حقوق دانان بسیجی استان به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اهداء شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :