به گزارش کلهرنیوز، در این دیدار رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با تبریک انتصاب جناب آقای منوچهر فتاحی به عنوان رییس کل دادگاههای عمومی و انقلاب کرمانشاه برای وی در این مسولیت خطیر آرزوی توفیق کرد.

وی در ادامه با اشاره به تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی استان و سازمان بسیج حقوق دانان آمادگی هرگونه همکاری تخصصی را برای کمک به دادگاه های عمومی و انقلاب کرمانشاه اعلام کرد و افزود: در این حوزه هر جایی نیاز به کمک و حضور حقوق دانان بسیجی باشد، با صلابت در جهت خدمت به مردم و کمک به کارآمدی بیشتر نظام قضایی نقش آفرینی خواهیم کرد.

در این نشست منوچهر فتاحی رییس کل دادگاههای عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز با تقدیر از خدمات رسانی و نقش آفرینی سازمان بسیج حقوق دانان اظهار داشت: این سازمان پویا می تواند در جهت آموزش همگانی حقوق و ارتقای آگاهی های عمومی مردم و کاهش حجم ورودی پرونده های قضایی به محاکم عمومی کرمانشاه کمک موثری نماید.

فتاحی در خاتمه افزود: ان شاالله در یک نشست تخصصی با انعقاد یک تفاهم نامه مشترک زمینه های همکاری یکدیگر را فراهم خواهیم کرد. در پایان این دیدار پیام تبریک حقوق دانان بسیجی استان کرمانشاه به جناب آقای منوچهر فتاحی به عنوان رییس کل دادگاههای عمومی و انقلاب کرمانشاه اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :