به گزارش کلهرنیوز، علی شعبانی در گردهمایی خادمین مواکب امام رضا(ع) که امروز در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مزد خادمان زائران اربعین تنها این است که امام حسین(ع) آن‌ها را ببیند و حضرت سیدالشهدا(ع) همیشه چندین برابر جبران می‌کند.

وی با بیان اینکه به اذعان تمام مسئولان کشوری امسال مرز خسروی در ایام اربعین خوش درخشید، عنوان کرد: مرز خسروی از نظر میزان رضایتمندی زائران رتبه نخست را در کشور داشته ‌و امید داریم مزد همه خادمان این باشد که در این آستان بمانند.

شعبانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سالا ۹۳ فرمودند که نظم جدیدی در جهان در حال شکل‌گیری است، گفت: اتفاق جدیدی در حال رخداد است و همین طور که مقام معظم رهبری فرمودند ما باید بدانیم کجای عالم ایستاده‌ایم و امروز ایران باید مشخص کند در کدام جایگاه قرار دارد.

وی افزود: بعد از جنگ جهانی اول، جهان تقسیم‌بندی جدیدی پیدا کرد و بسیاری از کشورها شکل گرفتند، اما کشور ما در آن زمان بسیار ضعیف بود و بعد از جنگ جهانی دوم نیز تغییراتی در دنیا رخ داد و سازمان ملل شکل گرفت، اما باز هم ایران به جایی نرسید.

شعبانی با بیان اینکه امروز با اتفاقاتی که در دنیا رخ داده،  وضعیت ما به برکت خون شهدا متفاوت است، عنوان کرد: در گذشته جهان به دو گروه سلطه‌گر و سلطه‌پذیر تقسیم شده بود و تفکر مقاومت در مقابل سلطه وجود نداشت، اما همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز در دنیا فکر و جبهه مقاومت تقویت شده و این به برکت انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورا و ثمره آن است، گفت: اتفاقی که امروز در فلسطین در حال رخداد است، ثمره همین قیام عاشورا است و مظلوم در مقابل ظالم ایستاد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با تشکیل حزب الله و جبهه مقاومت در لبنان، حماس نیز در فلسطین شکل گرفت، افزود: نوار غزه در مجموع ۲۴۰ کیلومتر است و رژیم صهیونیستی آن‌را احاطه کرده، اما عملیات فلسطین ابهت اطلاعاتی این رژیم جعلی را نابود کرد و امپراتوری صهیونیست را فروریخت.

شعبانی عنوان کرد: ۱۴۰۰ صهیونیست در یک روز کشته و بیش از ۲۰۰۰ نفر اسیر شدند؛ در حالی‌که قبل از این، سال‌ها برای آزادی یک اسیر خود، بنیادها تشکیل داده بودند.

وی گفت: در ابتدا انگشت اتهام را به سمت جمهوری اسلامی دراز کردند، اما ما که می‌دانیم خود آن‌ها اقدام کردند و این اتفاقات نشان از جاگیری جدید است و امروز مظلوم می‌تواند در مقابل ظالم بایستد.

شعبانی افزود: جمهوری اسلامی ۴۰ سال فریاد زد و امروز چنانچه برای اربعین تلاش می‌کنیم، می‎‌خواهیم این را اعلام کنیم که در هیچ شرایطی زیر باز ذلت نمی‌رویم و این درس مکتب عاشورا است. دنیای سراسر غفلت و کفر امروز با یک نسیم حیات‌بخش مواجه است و همه ما در هدایت هر یک نفر نقش داریم./تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :