به گزارش کلهرنیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ظهر امروز شنبه ۲۹ مهر ماه با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر برگزار شد.

پوریا جلالی در این مراسم اظهار داشت: با کمک دستگاه‌ها و سایر ارگان‌ها کرمانشاه را به کانون رخدادهای مهم فرهنگی و هنری در کشور تبدیل می‌کنیم.

سرپرست جدید فرهنگ و ارشاداسلامی کرمانشاه افزود: تمام وقت خود را در این مقطع وقف خدمت‌گزاری به اصحاب فرهنگ و هنر می‌کنیم و در عین حال ارتقا سطح معیشتی و رفاهیات همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه سخنانش گفت: قول خواهم داد در راستای خدمت‌گذاری خود به اهالی فرهنگ و رسانه استان چیزی کم نگذارم و به همه ۱۲ بند اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد عمل کنم.

جلالی خاطرنشان کرد: به پشتوانه همیاری وزارتخانه و مجموعه استانداری در راستای ارتقای معیشت و رفاهیات پرسنل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تمام تلاش و همت خود را به‌کار خواهم گرفت.

تلاش برای تبدیل کرمانشاه به کانون فرهنگی کشور

این خبر را به اشتراک بگذارید :