به گزارش کلهرنیوز به نقل از اسلام آبادخبر، حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام‌آبادغرب در خطبه‌های نمازجمعه امروز با اشاره به کشتار وحشیانه ملت مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: غم بزرگی که بخاطر کشتار مظلومانه مردم غزه، کودکان، زنان بی‌دفاع، دل‌های مسلمین و ملت‌های آزاده جهان را آزار می‌دهد.

وی افزود: سال‌ها پیش از این امام‌ خمینی در دهه ۴۰ حتی زمانی که حکومت و انقلاب اسلامی را تشکیل نداده بود از اسرائیل بعنوان غده سرطانی یاد کرد و حاضر به پذیرش این قدرت منحوس نبودند و هیچگاه آرمان امام(ره) حاضر به همراهی این طاغوت نبودند.

امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: مقام معظم رهبری نیز ادامه دهنده آرمان امام(ره) است و هیچگاه با استکبار و صهیونیزم در چارچوب نظام اسلامی همراهی و پذیرش نداشته است.

حجت الاسلام زمانی موسوی عنوان کرد: این حوادث غزه ما را به یاد جنگ تحمیلی و دفاع مقدس می‌اندازد که با بمباران و موشک باران مردم بی دفاع ایران در برابر جهانیان همراه بود و امام راحل فرمودند این جنگ برای ما نعمت بود و در آینده خواهیم دید که این جنگ فلسطین برای آینده این کشور برکت خواهد داشت و ماهیت رژیم صهیونیستی را برای جهانیان مشخص خواهد نمود و از سوی دیگر ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی در هم شکسته شد.

وی افزود: استاندارد دوگانه مجامع حقوق بشری در برخورد با اوکراین و کشورهای مسلمان فلسطین، یمن، سوریه، عراق و افغانستان آبرو و عملکرد آنها را در جهان زیر سوال برده است.

وی اضافه نمود: همه انسان های آزادی‌خواه جهان بر مسئله فلسطین ایستاده‌اند و با اجماع جهانی می‌توانند دولت‌های خود را مجبور به حمایت از مظلوم بکنند.

خطیب جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: مردم اسلام آبادغرب در دفاع مقدس طعم جنگ، آوارگی و موشک باران خانه‌های خود را لمس کرده‌اند و انشاالله با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مرصاد هم بصورت معنوی و هم بصورت کمک‌های مالی با مردم مظلوم غزه همدردی کنند.

وی با اشاره به سیاست‌های حمایتی دولت سیزدهم درخصوص جوانی جمعیت، عنوان کرد: متاسفانه این سیاست‌های حمایتی در شهرستان اسلام آبادغرب انجام نمی‌شود که لازم است فرماندار محترم شهرستان پیگیری لازم را درخصوص رفع این مشکلات بعمل آورد.

حجت الاسلام زمانی موسوی با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، از مسئولین خواست: برنامه‌های ورزش و سلامت عموم مردم در اولویت کار مسئولین قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :