به گزارش کلهرنیوز، علی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی فرآیند ثبت نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه در روز ششم با افزایش ۱۳۶ نفر به آمار نهایی داوطلب انجام شد.

وی افزود: در مرحله پیش ثبت نام هزار و ۶۵ نفر در استان کرمانشاه اقدام به دریافت کد رهگیری کردند که پس از بررسی‌ها و احراز هویت نهایی هم اکنون تعداد ۴۰۳ نفر به عنوان داوطلب ثبت‌نام قطعی شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه به تشریح داوطلبان حوزه‌های انتخابیه در شهرستان‌های کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: شهرستان کرمانشاه مجموعاً ۵۴۴ داوطلب داشته که تاکنون با ۱۹۸ داوطلب قطعی رتبه نخست را بین سایر حوزه‌های انتخابیه این استان داشته است.

شعبانی با اعلام آخرین آمار ثبت‌نام شدگان قطعی نمایندگی، ادامه داد: در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو نیز از مجموع ۱۲۷ متقاضی داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله پیش ثبت نام تا روز پنجم ۵۳ نفر در مرحله نهایی ثبت‌نام قطعی شده‌اند.

وی بیان کرد: در حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر از مجموع ۹۸ متقاضی داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله پیش ثبت نام ۴۲ نفر، در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع ۱۲۰ متقاضی در مرحله پیش ثبت نام ۴۳ نفر، در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین از مجموع ۹۵ متقاضی در مرحله پیش ثبت نام ۳۶ نفر و در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی از مجموع ۸۱ متقاضی داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مرحله پیش ثبت نام ۳۱ نفر تا پایان روز پنجم در مرحله نهایی به طور قطعی ثبت نام شده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مجموع ۴۰۳ ثبت نام شده قطعی داوطلبان مجلس تا روز ششم انتخابات ۳۶۵ نفر آقا و ۳۸ نفر خانم هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :