به گزارش کلهرنیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، علی شعبانی در حاشیه بازدید از بازارچه تیله‌کوه از بازگشایی بازارچه این مرز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با دستور استاندار کرمانشاه بازگشایی این بازارچه غیرفعال از چند ماه پیش در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: مرزهای استان یک عامل مهم و کلیدی برای حرکت رو به جلوی اقتصاد استان و بهبود وضعیت معیشت مرزنشینان است که فعال سازی مناسب آن‌ها با جدیت در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار داشته و دارد.

شعبانی با بیان اینکه از ابتدای مسئولیت استاندار، بازگشایی و فعالسازی تمامی مرزها و معابر استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت گفت: مرز می‌تواند در گام اول کمک بسیار مهمی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی مرزنشینان و در مرحله بعدی پویایی اقتصاد استان باشد.

وی افزود: مرز تیله‌کوه نیز یکی از بازارچه‌هایی است که دچار فراز و نشیب‌های بسیاری شد و در مقاطعی فعال یا غیرفعال بود و با وجود امکانات بسیار خوبی که دارد به دلیل ناهماهنگی‌های بسیار اکنون تعطیل است.

شعبانی عنوان کرد: استاندار دستور دادند که این بازارچه حتماً فعال شود و اقدامات بسیار خوبی توسط دستیار استاندار در امور عراق انجام شد و امروز با جمعی از مدیران راهداری، صمت، گمرک و فرماندار در تیله‌کوه حاضر شدیم و تصمیمات خوبی اتحاد شد که به زودی و در کمترین زمان شاهد بازگشایی مرز باشیم و مردم سرپل ذهاب از این امکان خوب استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :