به گزارش کلهرنیوز به نقل از مهر،سرهنگ عبدالحسین زارع با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در جو استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر این اساس جاده‌ها دچار لغزندگی بوده اما با تلاش‌های نیروه‌های امدادی و پلیس تا به امروز مشکل و لغزندگی حادثه آفرینی نداشتیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بارش‌ها غالباً به صورت باران و به صورت مقطعی و گذرا هستند در تمامی جاده‌ها و معابر شهری نیز هم اکنون تردد روان و بدون مشکل و گره‌های ترافیکی در حال انجام است و تنها در برخی از مناطق اورامانات شاهد بارش برف هستیم.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه به آمادگی تیم‌های پلیس راه در استان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۰ تیم پلیس راه به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی در جاده‌های اصلی استان هستند که علاوه بر این تیم‌ها با شروع بارندگی‌ها تیم‌های امداد رسان سایر دستگاه‌ها پای کار امداد رسانی خواهند بود.

سرهنگ زارع با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر تصادفات ارائه نشده، گفت: با وجود همکاری شهروندان در رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی اما توصیه می‌شود در صورتی که شهروندان قصد مسافرت دارند حتماً پیش از سفر خود با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهداری تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده‌ها اطلاع کافی کسب کنند.

وی در پایان عنوان کرد: در ایام فصل سرد سال به دلیل بارندگی و تغییر جوی آب و هوا در شهرهای در مسیر علاوه بر رعایت نکات ایمنی از همراه داشتن زنجیر چرخ به عنوان یکی از الزامات سفر اطمینان حاصل کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :