به گزارش کلهرنیوز به نقل از اسلام آبادخبر،  پیش از ظهر امروز جمعی از والدین دانش آموزان مدرسه شهید زمانی اسلام آبادغرب در اعتراض به نصب دکل مخابراتی در جوار مدرسه درب فرمانداری تجمع کردند که توسط عوامل دفتر فرماندار، حراست، روابط عمومی و معاونت سیاسی-اجتماعی با تکریم به سالن جلسات فرمانداری دعوت شدند و معاونین فرماندار پای درد دل‌های ایشان نشستند.

در  این جلسه والدین دانش آموزان با بیان خواسته‌ها و نگرانی‌های خود خواستار جابجایی این دکل مخابراتی از جوار مدرسه شدند.

مرتضی احمدی؛ معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب در این جلسه گفت: دغدغه‌های اولیاء دانش‌آموزان برای ما مهم است و پیگیر مطالبات و رفع دغدغه‌های مردم  هستیم و تا حصول نتیجه در کنار مردم هستیم.

وی با بیان اینکه رفع دغدغه والدین مطالبه ما نیز هست، افزود: در راستای رفع این مشکل ظرف سه هفته اخیر دو بار جلسه شورای تأمین فوق‌العاده تشکیل شده است لذا ما تقاضا داریم که والدین عزیز اجازه بدهند این مشکل از مبادی قانونی پیگیری شود.

به گزارش اسلام آبادخبر، تبعات اجتماعی این موضوع در سه هفته اخیر حواشی زیادی در بر داشته و موجب انعکاس گسترده در شبکه‌های اجتماعی محلی و معاند شده است تا حدی که شورای تأمین نیز به این موضوع ورود کرده است و مکاتباتی از سوی ایشان با نهادهای صاحب‌نظر درخصوص مضرات فیزیکی و تشعشعات این دکل مخابراتی انجام شده است.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :