به گزارش کلهرنیوز به نقل از مهر، بعد از ظهر جمعه رامین الماسی در بازدید از پروژه ۵۴۰۰ واحدی بنیاد مستضعفان در نهضت ملی مسکن که با حضور جمعی از اعضای کارگروه مسکن مجمع مطالبه‌گران انجام شد، اظهار کرد: از بازدید این پروژه به همراه گروه‌های مردمی بسیار خرسندیم و وعده نظارت مردمی و شفافیت در نهضت ملی مسکن را در گام اول به اجرا درآوردیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته و با توافق مالکین، در ۱۲ ماه آینده قادر خواهیم بود واحدهای این مجتمع را پیش از اتمام نمای ساختمانی و پس از طی مراحل سفت کاری تحویل مالکان دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه تصریح کرد: سعی شده در اجرای این پروژه بیشتر از منابع بانکی استفاده شود و تا پایان این مرحله مالکان فقط ۲ واریزی دیگر خواهند داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام گرفته این نوید را می‌دهیم که پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در کرمانشاه تبدیل به یکی از بهترین، مناسب‌ترین و مستحکم‌ترین مجتمع‌های استان کرمانشاه خواهد شد.

الماسی یادآور شد: از انتهای این مجتمع تا محدوده پردیس و آزادگان جاده کشیده خواهد شد و کلیه زمین‌های این محدوده به طرح نهضت ملی مسکن افزوده خواهند شد.

همچنین در این بازدید رجبی مسؤول پیگیری پروژه ۵۴۰۰و احدی کارگروه مسکن مجمع مطالبه‌گران کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندماهه‌ی مهندس الماسی در رفع مشکلات و موانع این مجتمع، اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی و پیشرفت قابل قبول این پروژه در ماه اخیر چشمگیر بوده و جای تشکر از این مدیر مردمی و تلاشگر دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :