به گزارش کلهرنیوز، امیر صادقی ظهر چهارشنبه در جشنواره «ریسرچ پیچ» که با حضور جمعی از فناوران و مسئولین پارک فناوری پردیس در برج فناوری استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره «ریسرچ پیج» به عنوان نخستین جشنواره و رویداد مسئله محور برای نخستین بار به میزبانی استان کرمانشاه آغاز به کار کرده است.

وی افزود: دانش بنیان‌ها در کشور جای خود را باز کرده و رو به روشنایی و پیشرفت و توسعه در حرکت هستند تا جایی که امروز این صنایع و سرمایه‌گذاران به دنبال نوآوران هستند.

معاون پارک فناوری پردیس با تاکید بر جایگاه نوآوران و فناوران در کشور و نیز اهمیت فعالیت آنها در توسعه کشور، تصریح کرد: پارک‌های علم و فناوری محلی برای تلاقی ایده‌ها و جمع شدن فناوران بوده تا برای توسعه و تأثیرگذاری بر کشور با یکدیگر همقدم شوند.

صادقی در ادامه پارک فناوری پردیس را مجموعه زیر نظر معاونت علمی ریاست جمهوری دانست و گفت: این مجموعه در مکانی با مساحت ۱۰۰ هکتار بیش از ۴۰۰ شرکت فناور و دانش بنیان را در خود جای داده است که تاکنون بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در این پارک ایجاد شده است و محلی برای میزبانی هیأت‌های علمی جهان است.

وی در پایان پارک فناوری پردیس را محلی برای مأموریت‌های بین‌المللی و رویدادهای کشوری فناورانه دانست و تاکید کرد: رویداد ریسرچ پیچ به عنوان یک رویداد مهم فناورانه در تمامی استان‌ها برگزار و نهایتاً این رقابت با ۱۶ استان برگزیده در اردیبهشت ماه در استان تهران با یک دیگر رقابت خواهند داشت./مهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :