به گزارش کلهرنیوز، علی اصغر عباس زاده اظهار کرد: ارزش کالاهای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه در این مدت به یک میلیارد و ۶۳ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۹۹۶ دلار به وزن ۲۶۰ هزار و ۳۰۱ تن رسیده است.

وی افزود: افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۳۳ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۶۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه تصریح کرد: از این میزان کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه گمرک پرویزخان با ۸۴۴ میلیون و ۳۷۳ هزارو ۶۰۸ دلار به وزن ۹۱ هزارو ۶۰۳ تن، با سهم ۷۹ درصدی ارزش و سهم ۳۵ درصدی وزن بیشترین میزان از مجموع کالای ترانزیت مقصد گمرکات استان را از آن خود کرد.

عباس زاده سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان را از لحاظ ارزش ۱۳ درصد و از حیث وزن ۶۱ درصد بیان کرد و میزان آن را ۱۳۶ میلیون و ۶۳۲ هزار و ۷۶۶ دلار به وزن ۱۵۷ هزار و ۹۸ تن عنوان کرد.

وی میزان کالاهای ترانزیتی با مقصد گمرک کرمانشاه را ۸۲ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۶۲۲ دلار به وزن ۱۱ هزار و ۶۰۰ تن عنوان کرد و گفت: این مقدار کالای ترانزیتی با مقصد گمرک کرمانشاه از لحاظ وزن چهار درصد و از حیث ارزش هشت درصد از مجموع کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه را شامل می‌شود.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه عمده کالاهای ترانزیتی خارجی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه را اتومبیل نو و مستعمل، روغن موتور، کشنده و سواری، گوشت مرغ منجمد و عمده کالاهای ترانزیت داخلی با مقصد گمرکات این استان را ماشین ظرفشویی، ژنراتور، کولر گازی، تایر، لوازم برقی آشپزخانه و… عنوان کرد./مهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :