به گزارش کلهرنیوز، براساس بررسی آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی سامانه حاکم در منطقه، تا دوشنبه هفته آینده جو استان را تحت تأثیر داشته، ضمن کاهش دمای روزانه و افزایش نسبی دمای شبانه، به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان می‌شود.

بارش که در نیمه شمالی به ویژه اورامانات از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود، علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌ها، در نقاط سردسیر نیز به تدریج به شکل برف مشاهده خواهد شد.

وزش باد، امروز و در نواحی مرزی قابل توجه بوده و ممکن است گاهی اوقات هوا را در این مناطق، نسبتاً غبارآلود کند.

در مدت فعالیت این سامانه، شرایط برای تشکیل مه، به خصوص در ساعاتی از طول شب تا اوایل روز و در مناطق سرد و معتدل، فراهم خواهد بود.

سیدشهرام کهریزی، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارش برف و باران در برخی محورهای استان ۱۸ دستگاه خودرو توسط نیروهای راهداری رهاسازی شدند.

وی با اشاره به اینکه بارش باران ۳۲ ساعت و بارش برف در استان ۳۷ ساعت گزارش شده است عنوان کرد: ۶۴ نیروی راهداری و ۴۳ دستگاه ماشین‌آلات در حال خدمات‌رسانی هستند.

کهریزی از ریزش‌برداری در ۳۰ مقطع خبرداد و گفت: ۳۴۰ تن شن و نمک در محورهای استان استفاده و ۷۷۵ کیلومتر باند برف‌روبی شده است./تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :