به گزارش کلهرنیوز، سعید جوادی گفت : در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت گوشت قرمز از یک ماه گذشته تاکنون روزانه حدود ۲ هزار کیلو منجمد گوسفندی ران و سردست از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای در قالب بسته یک کیلویی ۳۹۰ هزار تومانی توزیع شده و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: مرغ منجمد نیز روزانه حدود ۲۵ تا ۳۵ هزار کیلو متناسب با نیاز بازار در سطح فروشگاه‌های استان کرمانشاه توزیع و در دسترس شهروندان قرار گرفته است.
توزیع انبوه مرغ منجمد باعث کاهش قیمت تازه آن از ۹۲ به ۸۸ یا ۸۷ هزار تومان شده است.
وی  افزود: برای تامین نیاز آخر سال و ماه مبارک رمضان نیز پیگیری لازم از طریق راه اندازی کشتار دام توسط اتحادیه‌ها و شهرداری مناطق هشت گانه با همکاری سازمان جهاد کشاورزی صورت گرفته است.
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه اظهار کرد: یکی از ابزار‌های موثر کنترل قیمت، تزریق گوشت قرمز و سفید منجمد با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌های استان است و از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۶۹۰ تن مرغ منجمد و ۲۵۳ تن گوشت منجمد توزیع شده است.
جوادی با بیان اینکه در کنار توزیع گوشت منجمد، توزیع گوشت گرم گوساله نیز در محل روستا بازار‌های استان کرمانشاه انجام گرفته است تاکید کرد: به منظور تعادل بخشی به بازار روند توزیع همچنان تداوم خواهد داشت./صداوسیما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :