به گزارش کلهرنیوز، احمد وحیدی بعد از ظهر دوشنبه در افتتاح و بازدید یکی از کارخانه‌های تولیدی کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مهمترین هدایای انقلاب و نهادینه شدن آن در راستای پویندگی و حرکت رو به جلو است.

وی افزود: با توجه به اینکه گلایه‌مندی وجود دارد و در برخی شرایط گلایه‌مندی‌ها حق است اما نباید در حالت سکون باشیم و به وضع موجود قانع باشیم بلکه در راستای توسعه و پیشرفت بیشتر تلاش و همت مضاعف به کار گرفته شود.

وزیر کشور همچنین با اشاره به معضل بیکاری در جامعه تصریح کرد: یکی از راه‌های برون رفت و ریشه کن کردن معضل بیکاری ورود به عرصه تولیدات و توسعه این حوزه است که در این راستا مسؤولان به عنوان خدمتگزاران مردم باید همراه و کمک کننده باشند.

وحیدی ادامه داد: شهرستان صحنه با وجود طیف و مذاهب مختلف اتحاد و همبستگی پایداری باهم دارند و تاکنون در این شهرستان جز هماهنگی و اتحاد چیزی مشاهده نشده و این همراهی همیشگی بوده و اینها همگی از برکات این انقلاب بوده است.

وی با تاکید بر نزدیکی عرصه انتخابات گفت: با توجه به همبستگی و اتحاد موجود در بین مردم این شهرستان امروز با هم عهد می‌بندیم که در راستای خون شهدا صادقانه گام برداریم و با همت و تلاش خالصانه در صحنه انتخابات مشارکت حداکثری را رقم بزنیم و شهرستان صحنه در این عرصه باید پیشی بگیرد.

/مهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :