به گزارش کلهرنیوز، محمدرسول محمودپور رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت استان کرمانشاه بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای وحدت نیروهای انقلابی متشکل از ۴۲ حزب در کشور است که از جریان اصولگرا و انقلابی با محور فضلا و جامعتین تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این شورا با حضور ۳۰ حزب از سال ۹۹ در استان کرمانشاه تشکیل شده است، عنوان کرد: مجموعه اعضای این شورا با همدلی و یکصدایی به دنبال مطالبه‌گری برای استان کرمانشاه هستند و با تمام افراد اثرگذار در آینده رایزنی شده است.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت استان کرمانشاه تصریح کرد: آغوش ما به روی وحدت و جریاناتی که به دنبال رفع مشکلات جامعه هستند، باز است و به دنبال سهم‌خواهی و گروکشی از مسئولان نیستیم و هدف ما تنها مطالبه‌گری است.

وی مهم‌ترین مشکل استان را بیکاری که مدنظر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور هم بوده است عنوان کرد و افزود: مطالبه اول ما از نمایندگان که همه از متخصصان و افراد مجرب هستند نیز رفع معضل اشتغال و مشکلات اقتصادی است.

محمودپور بیان کرد: برای تهیه لیست نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه با تشکیل ستادهای شهرستانی و استانی به هفت کاندیدای منتخب رسیدیم.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه به ترتیب عبدالرضا مصری، محمد رشیدی و ابراهیم رحیمی‌زنگنه سه کاندیدای این شورا در انتخابات مجلس خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت استان کرمانشاه با بیان اینکه در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، در حوزه انتخابیه صحنه، کنگاور و صحنه حجت‌الاسلام وحید احمدی، در حوزه اورامانات رستگار یوسفی و در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب نیز فتح‌الله حسینی انتخاب شده است، گفت: برای انتخاب گزینه در حوزه انتخابیه اسلام‌آباد غرب و دالاهو هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آیت‌الله مصطفی علما و آیت‌الله مهدی خطیبی به عنوان منتخبین این شورا در مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه معرفی شدند./مهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :