به گزارش کلهرنیوز؛ بر مبنای آرای اولیه حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه، هرسین از مجموع ۱۰۱ هزار و ۹۱۶ رأی مأخوذه حجت‌الاسلام والمسلمین وحید احمدی با ۳۲ هزار و ۵۷۶ رأی توسط مردم انتخاب شد.

همچنین جمع‌بندی آرای اولیه در حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی نشان می‌دهد که از مجموع ۶۷ هزار و ۲۹۷ رأی مأخوذه رستگار یوسفی با ۲۵ هزار و ۷۷۱ رأی و کسب ۴۴.۶ درصد آرا به عنوان نامزد منتخب مردم این حوزه انتخاب شد.

شمارش اولیه آرا در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب حاکی از آن است که از مجموع ۷۶ هزار و ۸۰۲ رأی مأخوذه، فتح‌الله حسینی با ۳۸ هزار و ۴۳۴ رأی ۵۳ درصد آرا را کسب کرد و راهی مجلس شد.

در حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب و دالاهو نیز بر اساس شمارش آرای اولیه، از مجموع ۷۶ هزار و ۳۲۵ رأی مأخوذه مجتبی بخشی‌پور با ۳۰ هزار و ۵۳۷ رأی، راهی مجلس شد.

در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی نیز از مجموع ۴۵ هزار و ۴۳۱ رأی مأخوذه حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی‌کیا با ۱۱ هزار و ۱۲ رای و کسب ۲۵ درصد آرا به عنوان نامزد منتخب مردم انتخاب شد.

همچنین در حوزه انتخابیه مرکز استان کرمانشاه شنیده‌ها حاکی از راهیابی محمد رشیدی به مجلس است و دور دوم انتخابات نیز میان عبدالرضا مصری، جهان‌بخش امینی، فضل‌الله رنجبر و ابراهیم رحیمی‌زنگنه برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :