به گزارش خبرنگار این پایگاه خبری، مجتمع صنایع پتروشیمی کرمانشاه با دوطرح اجرا شده خود شامل: تصفیه کامل پساب و بازیافت دی اکسید کربن در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست حضور یافت.

این رویداد بین‌المللی از تاریخ ۱۳ الی ۱۶ اسفندماه در محل مصلی امام خمینی (ره) برپا بوده و بازدیدکنندگان علاقمند از ساعت ۹ الی ۱۸ از غرفه صنایع پتروشیمی کرمانشاه بازدید کردند.

گفتنی است،‌ مدیریت بهره‌وری انرژی و انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت و بازیافت زباله و پسماند، مدیریت شهری، نظارت و اجرای پروژه‌های زیست محیطی، بانکداری الکترونیک، پروژه‌های تحقیقاتی و خدمات حفاظت از محیط زیست، کنترل، اندازه‌گیری و فناوری‌های آزمایشگاهی، حمل و نقل عمومی و بهینه‌سازی مصرف سوخت، استانداردهای روز محیط زیست در حوزه های مختلف، اقدامات زیست محیطی صنایع، حفظ منابع طبیعی، ساختمان سازی سبز و مدیریت آب و فاضلاب و سایر زمینه‌های فنی، مهندسی و فناورانه از مهم‌ترین زمینه‌های حضور فعالان و علاقه‌مندان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست است.

خاطر نشان می شود، شرکت پتروشیمی کرمانشاه به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در فعالیت‌های زیست محیطی در این نمایشگاه حضور فعالی داشته و در اختتامیه این نمایشگاه بعنوان شرکت کننده برتر معرفی گردید.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :