به گزارش کلهرنیوز، داریوش فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از روز ۲۴ اسفند که خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در سطح استان آغاز شد تا پایان روز هشتم فروردین جمعاً یک میلیون و ۲۴۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

وی افزود: بیشترین بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان طبق این آمار مربوط به جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، تفریحی، مذهبی، دست‌ساز، فرهنگی و موزه‌ها بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در این مدت ۱۲۴ هزار و ۶۱ مسافر نوروزی نیز در مراکز اقامتی مختلف استان اسکان پیدا کرده‌اند که بیشترین آمار اسکان مربوط به مراکز اقامتی غیررسمی، رسمی و اضطراری است.

فرمانی از اجرای ۱۱۴۸ فقره بازدید نظارتی نیز طی این مدت از تأسیسات گردشگری استان خبر داد و گفت: به دنبال این بازدیدها، برای ۶۵ واحد که خدمات مطلوب به مسافران و میهمانان نوروزی ارائه داده بودند، تشویق صادر شد.‌

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه در خاتمه یادآور شد: برای واحدهای مختلف نیز ۱۷۵ فقره تذکر و ۲۴ فقره اخطار کتبی صادر و مجوز پنج دفتر خدمات مسافرتی نیز به دلیل تداوم تخلفات تعلیق شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :