به گزارش کلهرنیوز، همزمان با سراسر کشور، مردم ولایی و شهیدپرور استان کرمانشاه در راهپیمایی یوم‌الله روز قدس حضور یافتند تا بار دیگر خشم و نفرت خود را بر سر استکبار جهانی به سرکردگی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار فریاد بزنند.

حضور چشمگیر دهه هشتادی و نودی‌ها دوشادوش بزرگسالان و همچنین حضور نوزادان و کودکان در این روز حماسی از اتمام حجت ملت ایران با دشمن خون‌خوار صهیونیستی حکایت دارد تا بداند نسل به نسل این ملت برای ریشه‌کنی این غده سرطانی به میدان آمده‌اند.

راهپیمایی یوم‌الله روز قدس با حضور کوچک و بزرگ، پیر و جوان و زن و مرد با شعار محوری   «طوفان الاحرار» رأس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان انقلاب اسلامی کرمانشاه آغاز شده و به سمت مسجد جامع ادامه دارد.

«مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «میراث روح‌الله روز قدس است»، «پیمان حزب‌الله روز قدس است»، «روز جهانی قدس»، «روز نوید نصرت کلام رهبر ما بصیرت است و وحدت»، «قدس بود تجلی عشق و دین   پیام مرگ غاصب فلسطین، حمام خون به پا شد فلسطین کربلا شد»، «اسرائیل بی‌ریشه غزه تسلیم نمیشه» و… از جمله مهمترین شعارهای مردم ولایی کرمانشاه در این مراسم است./مرصاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :