به گزارش کلهرنیوز، محمدعلی زورآوند اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موج اصلی از سامانه بارشی که روز گذشته هشدار نارنجی شماره ۰۲ در خصوص آن صادر گردید؛ از عصر روز گذشته تا روز پنجشنبه جو منطقه را تحت تأثیر گرفته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و بارش پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که چهارشنبه و عمدتاً در نیمه غربی و برخی نواحی شرقی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب، ممکن است موجب سیلاب‌های محلی در برخی نقاط استان گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: وزش باد که امروز، به خصوص در نیمه غربی، گاهی اوقات نسبتاً شدید خواهد بود؛ احتمال اینکه سبب نفوذ غبار به جو مناطق یادشده گردد؛ چندان دور از انتظار نمی‌باشد.

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه، مه صبحگاهی بویژه در مناطق مرطوب و کوهستانی و گاهی اوقات رگبارهای بهاری همراه با وزش باد و رعدوبرق پراکنده (غالباً در نیمه شمالی) مهمترین پدیده‌های جوی در سطح استان خواهند بود.

به گفته زورآوند همچنین متوسط دمای هوا که امروز موقتاً افزایش می‌یابد؛ در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به شکلی محسوس کاهش و در ادامه از ظهر جمعه روندی رو به افزایش خواهد یافت./مهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :