به گزارش کلهرنیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ؛ محمد باقر محمدی مدیرعامل این جمعیت از امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی در ۴۸ساعت گذشته در استان کرمانشاه خبر داد و افزود : در پی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی ، ماهیدشت ، حمیل (اسلام آباد غرب) , اسلام آباد غرب ، دالاهو ، جوانرود و سرفیروز آباد ، سریعا تیم های عملیاتی به مناطق فوق اعزام شدند .

وی گفت : در این عملیات ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و آمبولانس ، ۱۰ دستگاه کف کش و موتور آب بکارگیری شده که به ۲۵ خانوار ، خدماتی از جمله اهداء پک های مواد غذایی ، چادر ، پتو ، موکت و چادر داده شد .

وی خاطر نشان کرد : تخلیه آب در ۲۵ منزل مسکونی با استفاده از دستگاه کف کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی های اخیر شهرستان های استان کرمانشاه بوده و این خدمات تا بهبود شرایط خانوار ها ادامه خواهد داشت .

محمد باقر محمدی در پایان گفت ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی بوده و هم استانی های عزیز در صورت هرگونه حادثه ای می توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :