به گزارش کلهرنیوز ، هوشنگ بازوند روز شنبه در نشست بسیجیان کارمند پایگاه مقاومت استانداری به مناسبت هفته دفاع مقدس در سرسرای تدبیر استانداری، دفاع مقدس را گنجینه ای از ارزش ها و خرده فرهنگ های مهمی مانند احیای فرهنگ عاشورا، فرهنگ مشارکت، خود باوری و خدا باوری دانست که امروز جای بسیار از آنها خالیست.
وی مهم ترین فرهنگ دفاع مقدس را فرهنگ مشارکت مردمی دانست و اظهار داشت: امروز به جای فرهنگ مشارکت شاهد احتکار و ذخیره سازی کالا هستیم که بیشتر ناشی از جنگ روانی دشمنان است.
بازوند در ادامه خواستار احیای فرهنگ دوران دفاع مقدس برای مقابله با جنگ روانی و اقتصادی دشمنان شد و گفت: تا زمانی فرهنگ عاشورا در جامعه هست خطری کشور را تهدید نمی کند.
استاندار کرمانشاه در ادامه راه مقابله با دشمنان در تحریم های اقتصادی و جنگ روانی را کار جهادی، خالصانه و شبانه روزی کارکنان دولت دانست.
بازوند، بسیجیان دوران دفاع مقدس را بهترین الگو برای مدیران ذکر کرد، بیان داشت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس برای درجه، پول و مقام به جبهه ها نرفتند بلکه با تمام اخلاص و به خاطر مردم و خدا رفتند که امروز به شدت به این روحیه و منش بسیجی بین مسئولان و کارکنان نیازمندیم.
او در ادامه با انتقاد از رسانه ملی به خاطر نشان دادن هر روز انبارهای احتکار اظهار داشت: نشان دادن انبارها احتکار موجب رعب و وحشت روانی جامعه می شود.
استاندار کرمانشاه در ادامه از مسئولان خواست در خصوص واقعیات کشور با مردم صحبت کنند و نشان بدهند جای هیچگونه نگرانی نیست.
وی در ادامه به جنگ روانی مخرب فضای مجازی در زمان زلزله سال گذشته کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در زمان زلزله سال گذشته استان، یک زلزله رسانه ای نیز در کنارش برای دولت اتفاق افتاد که دولت هیچ کاری نکرده است و همه پول مردم را به سوریه برده است.
وی افزود: مردم تنها ۸۴ میلیارد میلیارد تومان به هلال احمر و سلیبریتی ها کمک کردند در حالی که دولت نزدیک پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه کرد و فضای مجازی و رسانه قضیه را وارونه جلوه دادند.
استان کرمانشاه ۲میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۶۰۰ روستا دارد./ایرنا

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :